Weryfikacja konta neteller, by otrzymać Mastercard prepaid.

W końcu znalazłem chwilę na opis jak poszerzyć funkcjonalność konta Neteller. Żeby móc płacić kartą Mastercard prepaid należy rozszerzyć konto. W tym artykule znajdziesz instrukcje krok po kroku pokazującą jak to zrobić w Neteller.

Po zarejestrowaniu się (link + instrukcja rejestracji w neteller) należy po prawej stronie w Menu „QuickLinks” wybrać „Upgrade Account”. Zobaczymy:

Upgrade your Express account. Neteller

Klikamy w Free Upgrade

Kilkamy w przycisk „Free upgrade” i Na następnej stronie mamy:

Upgrade my account. Neteller

Akceptujemy umowę i klikamy Provide.

2. Akceptujemy FSCS Policy i klikamy przycisk Provide.
3. Pojawi się strona z instrukcją jak zweryfikować dokument tożsamości:

Email your document to identity@neteller.com

Kliknij by powiększyć

W tym momencie należy zeskanować lub zrobić zdjęcia obydwu stronom dowodu osobistego. Karta kredytowa mastercard, to jak najbardziej usług bankowa, więc muszą zweryfikować naszą tożsamość. Zresztą jak w każdym banku.
Wysyłamy zdjęcia lub skany na maila: identity@neteller.com Ważne by mail był wysłany z konta mailowego, które wpisaliśmy podczas rejestracji w neteller.

W moim przypadku już następnego dnia otrzymałem maila z informacją o poprawnej weryfikacji:

Mail od neteller

Kliknij by powiększyć

4. Klikamy w nim w „request a call”. W celu odbycia krótkiej rozmowy weryfikującej naszą tożsamość. Oczywiście Neteller dzwoni do nas, ale najpierw trzeba wypełnić prosty formularz:

Formularz "request a call"

Kliknij by powiększyć

5. Po mniej więcej godzinie dzwonią. Pytają się o cel rejestracji, odpowiedź na pytanie weryfikujące (podawaliśmy je podczas rejestracji) oraz mnie np. o adres mojego maila. Rozmowa jest krótka i przyjemna. Nie trzeba się bawić w literowanie itd. W razie kłopotów można poprosić o polskiego konsultanta. Poprzez proste: „I don’t speak english. Do you speak polish?” Nawet jak nie zrozumiecie odpowiedzi, to pewnie oddzwoni już Polak.

Jeśli zgadzasz się z regulaminem neteller, to musisz go zaakceptować.

Czytamy regulamin!

Po zaznaczeniu kwadracika przy „I have read and understood Paragraph 2.5” klikamy przycisk „I Accept All Terms & Conditions”. Oczywiście najpierw musimy się z tym zapoznać. W moim przypadku nie widziałem powodów by tego nie zrobić.

6. Po około godzinie od rozmowy pojawia się możliwość zamówienia karty:

Net+ Cards

Kliknij by powiększyć

7. Kilkamy w przycisk „Get card” i  pojawia się kolejna strona:

8. W „Step 2” wybieramy walutę naszej karty kredytowej.

Wybieramy walute i potwierdzamy adres.

Kliknij by powiększyć.

9. Klikając „Confirm & Proceed” potwiedzamy wybraną walutę i adres wysyłki karty.

Informacja o końcu procesu.

Kliknij by powiększyć

10. Widzimy napis „Complete”, czyli pozostaje nam już tylko poczekać na przesyłkę karty mastercard prepaid i numeru PIN, a następnie już zawsze cieszymy się tanimi lotami i bezpiecznymi internetowymi płatnościami! W moim przypadku karta doszła zdaje się, że po 4 dniach.

W razie widocznych różnic podczas rejestracji, proszę o informację w komentarzach. Link do rejestracji.

Bookmark and Share

70 Responses to Weryfikacja konta neteller, by otrzymać Mastercard prepaid.

  1. Łukasz says:

    witaj! bardzo mi pomogłeś, jestem właśnie w oczekiwaniu na karte, tak jak pisałeś – rozmwoa jest bezproblemowa, sam przeliterowalem odpowiedz na pytanie bezpieczesntwa, z bledem, ale konsultantka chyba nie zauwazyla (to bylo polskie słowo) mam teraz propozycję abyś zrobił tutorial jak wpłacać na konto. Pozdrawiam!

  2. michalmg says:

    Jakie są opłaty za posiadanie tej karty w tym banku ? Czy to jest w ogóle sens zakładania tego konta żeby latać taniej liniami R. Różnica spora bo 170 zł na 4 biletach to dość dużo wiedząc że można tego nie płacić :)

  3. Chris says:

    Hej, jestem już po rozmowie z konsultantką, chciałbym zamówić kartę jednak nie da się tam wybrać PLN jako waluty, w której będę dokonywał płatności, a wczoraj konsultantka mówiła, że PLN jest już dostępne. Większość moich transakcji to będą płatności w PLN, a nie chciałbym płacić za przewalutowanie. Czy możesz mi pomóc w tej kwestii? Pozdrawiam :)

  4. Ariel says:

    Hej! tak jak pisałeś weryfikacja konta przez telefon to pikuś 😀 ja nawet nie musiałem przeliterować swojej odpowiedzi na pytanie bezpieczeństwa :) przyłączam się do prośby Łukasza o instrukcję do wpłacania na konto aczkolwiek ja chyba już się domyśliłem co i jak 😀 Pozdrawiam!

  5. Radek says:

    @michalmg warto. Opłaty z tytułu posiadania karty, to po prostu prowizje:
    -od przelewy z karty kredytowej -1,75% (ale wystarczy zasilać kartę przelewem by tej prowizji nie mieć)
    -opłata za wypłatę gotówki z karty 1$
    -opłata za przewalutowanie -2,95%

    Czyli maksymalnie 4,95% ( w przypadku biletu za 1zł to praktycznie nic; 20zł to 0,95 zł) więc odpowiedź jest prosta. Oczywiście jeśli zasilamy przelewami, to jest to jeszcze mniej…

  6. Radek says:

    Ja posiadam kartę w euro. Jednak dobrze wiedzieć, że są już w PLN. Podejrzewam, że w przypadku wprowadzenia PLN powiadomią o tym dotychczasowych użytkowników i będzie możliwość zmiany. Aczkolwiek te 2,95% przy przewalutowaniu, to 59 groszy przy bilecie za 20zł. Da się przeżyć…

  7. jackson says:

    Witam
    chcialbym tam zalozyc konto tak zeby bylo od razu w euro te w serwisie jak i te zwiazane z karta, ale powiedzcie mi jak w takim razie najtaniej przelac z mojego polskiego konta, czy przelew nastepuje na konto zagraniczne czy na polskie i oni dopiero to na euro przeliczaja i jesli tak to z jaka prowizja?

  8. Beata says:

    Hej,
    Czy orientujesz ise może czy ta kartką będę mogła zapłacic za bilety lotnicze kupione w USA, do poruszania się po Stanach?

  9. Pingback: Jak nie płacić prowizji Ryanair? – internetowy MasterCard Prepaid « Mastercard prepaid

  10. Radek says:

    @Ariel: znalazłem fajny filmik pokazujący krok po kroku jak to zrobić: http://www.youtube.com/watch?v=FrKqgbD1R18
    Jakbyś wciąż miał z tym problem, to daj znać…

  11. Radek says:

    Wydaje mi się, że jak najbardziej. Wątpię, aby tam akceptowali wyłącznie karty kredytowe. Aczkolwiek sądząc po wypukłościach na tej karcie NET+, to jest właśnie kredytówka tylko przed-płacona. Tym bardziej, że płacić nią w internecie można. W sklepach tym bardziej. Aha sam bank jest chyba kanadyjski. Przynajmniej taką informację widzę wewnątrz listu.

  12. JAKUB says:

    Witam, juz jest mozliowsc w PLN

    Zalozylem konto, poniewaz zamawiam rocznie w rajanerze tak 5-25 biletow wiec dla mnie to bedzie dosc znaczna roznica.

    Ladnie sie zdziwilem dzisiaj klikajac VISA ELECTRON a tam oplata ;o

    DOBRA do rzeczy.
    Rzecz jest jeszcze taka ze od czasu Twojego artykulu zmienil sie rowniez sposob UPGRADE’owania konta.

    zobaczcie tutaj screen [LINK jak widzicie jest na IMAGESHACK.US zakonczony JPG wiec nie musicie sie bac ze jakis syf ^^]

    http://img191.imageshack.us/img191/1075/screen1pz.jpg

    I teraz pytanie, bo nigdzie nie jest napisane ”FREE UPGRADE” tak jak bylo wczesniej.

    Po prostu moze jest to sprytnie pominiete. Moze gdy klikne i wszystko poszerze spotka mnie niemiły zonk w postaci np -20 $ na koncie .

    CO O TYM SADZI AUTOR ??

    Pozdrawiam i dziekuje za artykuly sa b. przydatne

  13. Radek says:

    @JAKUB jeśli dobrze pamiętam to też na samym początku tak miałem. Po prostu akurat print screena mogłem nie zrobić. W każdym bądź razie nadal jest napisane na górze: „…by upgrading for free to a NETELLER Extended account…” więc wszystko jest tak jak było. Kartę mastercard prepaid dostajemy za darmo. 😉

  14. Michal says:

    Opłaty z tytułu posiadania karty, to po prostu prowizje:
    -od przelewy z karty kredytowej -1,75% (ale wystarczy zasilać kartę przelewem by tej prowizji nie mieć) – proszę rozwiń to zdanie bo nie rozumie, czy jeśli teraz jest w PLN to nie ponoszę już żadnych kosztów operacyjnych?

  15. Radek says:

    @Michal Jeśli karta jest połączona z Twoją kartą kredytową, czyli nie zastanawiasz się ile musisz najpierw wpłacić na Mastercard Prepaid, tylko po prostu płacisz za np. bilety i potrzebna kwota jest pobierana z Twojej polskiej karty kredytowej. W tym przypadku od pobieranej kwoty doliczana jest prowizja w wysokości 1,75%.
    Jeśli przed zakupem zrobisz przelew z polskiego konta, a rachunek masz w PLN, to takiej prowizji nie płacisz. Już tylko za ewentualne przewalutowanie, ale to wiadomo…

  16. Jarek says:

    Do JAKUBA

    Jak to zrobiles ze kliknales polska walute…. bo ja nie moge nie mam jej wogole widocznej w opcjach wyboru w stepie2

  17. Paweł says:

    Jak kolega Jarek. Brak mozliwosciu wyboru polskiej waluty? Ktoś wie w czym tkwi problem?

  18. Rafal says:

    Mam ten sam problem – nie moge wybrać PLN w kroku 2. Napisalem wlasnie maila do Neteller’a. Czekam na odpowiedz

  19. Rafal says:

    Ta karta nie moze operować na PLN – taką informację otrzymałęm od Netellera.

  20. Radek says:

    Konto może być w PLN, ale sama karta nie, bo jest wydawana przez Kanadyjski bank. Dlatego trzeba brać pod uwagę opłatę za przewalutowanie (2,95%).

  21. Ania K says:

    dostałam maila o treści że moje konto jest zweryfikowane, mam nie odpowiadać na maila i czekać na kolejnego bądz na tel od konsultanta, minal tydzien i nic nie przyszlo ani nikt nie dzwonił ? co zrobić ?

  22. Radek says:

    @Ania K: a nie było w tym mailu „request a call” ? Po kliknięciu powinien pojawić się z punktu 4. mojej instrukcji. Może wpisałaś numer telefon bez numeru kierunkowego? Proszę wklej treść swojego maila od Neteller jeśli nie było w nim „request a call”.

  23. Ania K says:

    Thank you for your recent email. We have received your documentation, and it will be reviewed in the order it was received. NETELLER will contact you regarding the status of your account by email or telephone once your documentation has been reviewed.

    Please note, as this review may take several business days, please do not email your identity documents to us again . Should you have any other questions or feel you have received this email in error, please contact us at http://www.neteller.com.

    Thank you,

    The NETELLER Payment Network

  24. Radek says:

    @Ania K: Czyli faktycznie pozostaje poczekać te parę dni biznesowych. Jeśli dobrze pamiętam, to po zalogowaniu się do konta, była gdzieś opcja „request a call”. Może przyśpieszy to proces. Możliwe też, że po prostu wysłali już kartę bez dodatkowej weryfikacji.

  25. Ania K says:

    Nie mogę nigdzie znaleźć tej opcji, minelo juz 10 dni, pisac cos do nich czy nadal czekac ??:>

  26. Ania K says:

    Napisalam do nich maila, okazalo się ze nie mogli polaczyc sie z numerem telefonu, ale w tej chwilii jestem po rozmowie, karta zamowiona wiec ok, dzieki :)

  27. Jacek G. says:

    Mam ten sam problem co Ania K. Czekam już tydzień na telefon od Netellera, nie wiem czy może trzeba samodzielnie zadzwonić albo wysłać maila (nie kazali tego robić)

  28. Radek says:

    @Jacek G: Ania K. napisała maila i się okazało, że nie mogli się połączyć z wpisanym numerem telefonu. Pewnie w Twoim przypadku jest podobnie.

  29. Cris says:

    Witam
    Zarejestrowałem się na stronie i przesłałem scan dowodu i już czekan przeszło 2 miesiące za kartą.
    Mam pytanie jak zrezygnować z usług tego banku?
    Może ktoś pomoże?
    Czekam na info.

  30. Radek says:

    @Cris: Skoro mijają już 2 miesiące, to widocznie nie zamówiłeś rozmowy weryfikacyjnej. W mailu, który otrzymałeś po wysłaniu skanów był link „request a call”. Dopiero po tej weryfikacji wysyłana jest karta. Jeżeli jej nie było, to jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, ale nie klientem banku, bo przecież nie masz karty. :) ale najlepiej napisz do nich.

  31. Adam says:

    Witam
    A ja mam pytanie związane z prowadzeniem konta & przewalutowaniem.Konto mam w PLN, kartę w EUR.w praktyce okazało się ze praktycznie place w EUR.Moje pytanie: czy ktoś próbował zmienić walutę w której jest prowadzone konto,np z PLN na EUR??czy to wogóle możliwe??
    pozdr.

  32. Jacek G. says:

    Mam już kartę i PIN (przyszły dzień po dniu) Tydzień temu zrobiłem przelew na moje konto ale ciągle pieniądze nie doszły (pisze ciągle że operacja w toku)
    Czy to norma że czeka się tak długo na pojawienie się środków ?

  33. Krzysztof says:

    Witam,

    mam pytanie dotyczące rozmowy telefonicznej potwierdzającej tożsamość. Nie powinienem mieć oporów, aby się przyznać, że wyrabiam ją po to, aby linie lotnicze nie pobierały opłat administracyjnych? Czy lepiej inny powód wyrobienia jej podać?

    Pozdrawiam

  34. Radek says:

    @Krzysztof: to by mieć ją dla Ryanaira jest w 100% wystarczającym powodem. :) Ja podałem właśnie taki. ;]

  35. ADAM says:

    SIEDZE ZA GRANICA I JAK WPISZE W FORMULARZU POLSKA TO WYSKAKUJE PRZY OPCJI TELEFON +48 I NIE JESTEM W STANIE WPISAĆ MOJEGO ZAGRANICZNEGO NUMERU TELEFONU NO CHYBA ŻE MOŻNA W FORMULARZU PODAĆ DANE INNE NIŻ W DOWODZIE ?

  36. Radek says:

    @ADAM: potraktuj to jako formularz kontaktowy i wpisz swoje obecne miejsce zamieszkania. Pewnie i tak chcesz, żeby wysłali Ci tam kartę, a nie do Polski. Daj znać czy przeszło, ale na 90% powinno.

  37. MP says:

    Czy tak jest kolejnosc zdarzen w oczekiwaniu na karte?
    1. Rejestracja (wypelnienie formularzu)
    2. Czekanie ma maila
    3. Weryfikacja konta (rozmowa telefoniczna)
    4. Czekanie na karte i pin

    I tyle tak ? czy moze cos ominałem ?

  38. Radek says:

    @MP: za wiele już nie pamiętam, ale nie zapomnij o wysłaniu zdjęcia dowodu. Pamiętaj, że zadzwonią do Ciebie dopiero po kliknięciu w „request a call”.

  39. Daga says:

    Hej,
    Czy jeśli podałam inny adres do korespondencji inny niż na dowodzie, to przejdzie rejestrację?

  40. Radek says:

    @Daga: jeśli w formularzu jest część nazwana: adres do korespondencji, to na bank będzie OK. Niestety nie pamiętam czy jest. Mi chyba przyszła na adres zamieszkania, a nie zameldowania. Niestety nie pamiętam, więc nie jestem pewny na 100%.

  41. Piotrek says:

    Dlaczego nie da sie wybrac waluty PLN w step 2 przy zamawianiu karty ?? To jest ta karta w pln czy nie ? Mam rachunek w PLN a karte teraz w jakiej wlaucie mam wizasc ?

  42. Radek says:

    @Piotrek: karty w PLN nie ma. Jest tylko w Euro i innych popularniejszych walutach. Weź w EURo, a jeśli latasz z UK, to w GBP.

  43. Piotrek says:

    To ile wyjdzie mniej wiecej to oprocentowanie przy powiedzmy cenie 200zl ?

  44. Radek says:

    @Piotrek: wszystko zależy od kursów wymiany, ale zazwyczaj 3-6% kwoty.

  45. adam says:

    witam

    zarejstrowalem sie si na stronie wprowadzilem dane banku brytyjskiego banku bo tutaj mam konto i chce zrobic przelew do polski na polskie i nie moge wpisuje iban i bic i wyskoczylo mi ze international transfer bedzie robiony z barclays bank i podane konto , a ja mam konto w hsbc, nie rozumiem troche tego.

    Prosilbym cie o instrukcje jak zrobic przelew z brytyjskiego konta na pl. konto zalozylem na netteller dzis i wprowadzam dane , karte maja mi przyslac, kiedy jest najlepszy moment zeby zrobic przelew i uaktywnic wszystko, dzieki za pomoc , ew. gg 10691538

  46. Radek says:

    @Adam: Żeby przelać pieniądze na swoje konto w Neteller, to musisz zrobić przelew na konto Barclays bank (to które Ci się wyświetliło). Bo rozumiem, że chcesz wpłacić pieniądze na konto mastercard prepaid w Neteller? Tutaj masz instrukcję: Jak zrobić przelew na konto w neteller Aha i pamiętaj, że można zmienić język strony neteller na polski.

  47. Aneta says:

    Dobry wieczór. 14.10 zawnioskowałam o kartę, przesłałam zeskanowane dokumenty. W zakładce account mam informację: b) Complete a call with a NETELLER agent. Żadnego @ nie dostałam ;( Czy ja coś namieszałam. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.

  48. Radek says:

    @Aneto: w mailu lub na stronie powinnaś mieć przycisk w stylu „request a call” – musisz kliknąć by do Ciebie zadzwonili. Ponadto pamiętaj, że możesz zmienić język na polski w neteller.com

  49. Rafał says:

    Witam mam poproblem zlozyłem zamowienie na karte, zeskanowlem dowod w piatek i nie mam zadnego maila zadnych wiesci. Zrobilem to wsztystko zgodnie z instrukcja a tu nie. Bardzo prosze o pomoc stersuje mnie to ze cos albo zle zrobilem albo tez firma jest niepowazna?

  50. Radek says:

    @Rafał: sprawdź raz jeszcze czy wszystko zrobiłeś zgodnie z procedurą i przede wszystkim czy wysłałeś maila ze skanem z dowodu z konta mailowego na które rejestrowałeś się w neteller. To bardzo ważne. Może jakieś święto w Kanadzie i mają dzień wolny od pracy. 😉 Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *