Weryfikacja konta neteller, by otrzymać Mastercard prepaid.

W końcu znalazłem chwilę na opis jak poszerzyć funkcjonalność konta Neteller. Żeby móc płacić kartą Mastercard prepaid należy rozszerzyć konto. W tym artykule znajdziesz instrukcje krok po kroku pokazującą jak to zrobić w Neteller.

Po zarejestrowaniu się (link + instrukcja rejestracji w neteller) należy po prawej stronie w Menu „QuickLinks” wybrać „Upgrade Account”. Zobaczymy:

Upgrade your Express account. Neteller

Klikamy w Free Upgrade

Kilkamy w przycisk „Free upgrade” i Na następnej stronie mamy:

Upgrade my account. Neteller

Akceptujemy umowę i klikamy Provide.

2. Akceptujemy FSCS Policy i klikamy przycisk Provide.
3. Pojawi się strona z instrukcją jak zweryfikować dokument tożsamości:

Email your document to identity@neteller.com

Kliknij by powiększyć

W tym momencie należy zeskanować lub zrobić zdjęcia obydwu stronom dowodu osobistego. Karta kredytowa mastercard, to jak najbardziej usług bankowa, więc muszą zweryfikować naszą tożsamość. Zresztą jak w każdym banku.
Wysyłamy zdjęcia lub skany na maila: identity@neteller.com Ważne by mail był wysłany z konta mailowego, które wpisaliśmy podczas rejestracji w neteller.

W moim przypadku już następnego dnia otrzymałem maila z informacją o poprawnej weryfikacji:

Mail od neteller

Kliknij by powiększyć

4. Klikamy w nim w „request a call”. W celu odbycia krótkiej rozmowy weryfikującej naszą tożsamość. Oczywiście Neteller dzwoni do nas, ale najpierw trzeba wypełnić prosty formularz:

Formularz "request a call"

Kliknij by powiększyć

5. Po mniej więcej godzinie dzwonią. Pytają się o cel rejestracji, odpowiedź na pytanie weryfikujące (podawaliśmy je podczas rejestracji) oraz mnie np. o adres mojego maila. Rozmowa jest krótka i przyjemna. Nie trzeba się bawić w literowanie itd. W razie kłopotów można poprosić o polskiego konsultanta. Poprzez proste: „I don’t speak english. Do you speak polish?” Nawet jak nie zrozumiecie odpowiedzi, to pewnie oddzwoni już Polak.

Jeśli zgadzasz się z regulaminem neteller, to musisz go zaakceptować.

Czytamy regulamin!

Po zaznaczeniu kwadracika przy „I have read and understood Paragraph 2.5” klikamy przycisk „I Accept All Terms & Conditions”. Oczywiście najpierw musimy się z tym zapoznać. W moim przypadku nie widziałem powodów by tego nie zrobić.

6. Po około godzinie od rozmowy pojawia się możliwość zamówienia karty:

Net+ Cards

Kliknij by powiększyć

7. Kilkamy w przycisk „Get card” i  pojawia się kolejna strona:

8. W „Step 2” wybieramy walutę naszej karty kredytowej.

Wybieramy walute i potwierdzamy adres.

Kliknij by powiększyć.

9. Klikając „Confirm & Proceed” potwiedzamy wybraną walutę i adres wysyłki karty.

Informacja o końcu procesu.

Kliknij by powiększyć

10. Widzimy napis „Complete”, czyli pozostaje nam już tylko poczekać na przesyłkę karty mastercard prepaid i numeru PIN, a następnie już zawsze cieszymy się tanimi lotami i bezpiecznymi internetowymi płatnościami! W moim przypadku karta doszła zdaje się, że po 4 dniach.

W razie widocznych różnic podczas rejestracji, proszę o informację w komentarzach. Link do rejestracji.

Bookmark and Share

70 Responses to Weryfikacja konta neteller, by otrzymać Mastercard prepaid.

  1. Rafał says:

    Witaj bardzo dziękuje za odpowiedz. Otóz tak własnie zrobilem, z tego samego maila. Natomiast wysłalem skan bez zadnej informacji. Dziś jeszcze raz się wczytałem i oprócz skanu wysłałem w tresci maila imie i nazwisko
    ID jaki dostałem przy rejestracji, date urodzenia i mail (choc to dziwne, że wymaga sie, jak dokładnie przeczytałem maila, z którego i tak wysyłam wiadomosc). W kazdym razie jeszcze raz wysłałem maila wraz ze wszystkimi informacjami, o ktorych powyzej nadmieniłem w trescie i skanem. Pozostaje w nadziei ze teraz odpowiedza i przeslą mi maila z informacją o pozytywnej weryfikacji. Dziękuje za odpowiedz. Pozwolę sobie jeszcze o sobie przypomnieć, mając jednak nadzieję, że będzie to info o pozytywnej weryfikacji. Również serdecznie pozdrawiam

  2. Rafał says:

    W rzeczy samej zadzwonili do mnie. Nie było jednak opcji wyboru lektora polskiego. Powiedział na koniec, ze ok. i za moment wysle maila. Czekam juz kilka godz. i nic. No, coz zobaczymy co bedzie dalej
    Pozdrawiam

  3. Rafał says:

    Niestety u mnie wszystko jest inaczej!!!
    Fakt, ze popełniłem bład i nie wysłałem skanu dowodu z danymi, czyli imieniem nazwiskiem podanym ID mailem itp. Natomiast pozniej w rzeczy samej dostałem maila….następnie w rzeczy samej wykonali do mnie telefon. Nie było jednak żadnej opcji wyboru lektora polskiego. Na zakończenie powiedział ze wszystko jest ok…tak bynajmniej mi się wydawało i nic zadnego maila zadnej wiadomosci, a rozumiem ze dalsza procedura.. zaznaczeniu kwadracika przy „I have read and understood Paragraph 2.5” klikamy przycisk „I Accept All Terms & Conditions”. Oczywiście najpierw musimy się z tym zapoznać. W moim przypadku nie widziałem powodów by tego nie zrobić.
    wiaze sie z mailem. Z tresci powyzszej instrukcji wynika natomiast, ze oczekiwanie na mail nie jest dlugie…Co zrobilem zle…Prosze poradz??ile mam czekać??skoro 48 godz..i nic…
    Pozdrawiam liczac na podpowiedz

  4. Radek says:

    @Rafał: może coś z Twoimi danymi jest nie tak. Masz ukończone 18 lat? Napisz po prostu do nich maila. Skorzystaj z Google Translate, jeśli słabiej znasz angielski i szybko będziesz wiedział co jest grane.

  5. Rafał says:

    Witam. Nie wiem, co jest nie tak, ale mam zdecydownie wiecej niż nawet 28 lat. Więc to nie może być powód. Wysłałem do nich chyba z pięc maili podając mój mail imie i nazwisko oraz przydzielone id. Od tej pory nic. Nie wiem co jest nie tak,ale zrobiłem dokładnie wszystko, tj. było opisane. Ze względu na fakt, iż zeskanowałem mój dowód nie mam zadnej od nich informacji jestem bardzo zaniepokojony.

  6. Rafał says:

    I jeszcze jedno zadzwonili do mnie 18 listopada, tj, już podałem a więc to jest zdecydowanie długi okres aby oczekiwać odpowiedzi i jesli jej nie ma coś musi być nie tak.

  7. Karim says:

    U mnie na szczęście wszystko odbyło się błyskawicznie. Wysłałem skan dowodu z wszelkimi informacjami. Błyskawicznie uzyskałem z nimi kontakt. Rozmowa telefoniczna nie należała do wyzwań. :) Trwała chwilę i była możliwość poproszenia polskiego konsultanta, ale język używany przez konsultantkę był naprawdę prosty. Podstawowe słownictwo z podstawówki w zupełności wystarczy. Karta już aktywna!: )

  8. negodo says:

    U mnie nie widzę żadnych „quicklinks”. Domyślam się, że mam kliknąć po lewo link „Upgrade to Extended”? Tylko, że wtedy pojawia się właściwie od razu strona z opisem weryfikacji tzn., żeby przesłać skan dowodu. Jakoś pierwszego printscreenu z tego artykułu o tytule „Upgrade Your Express Account” nie dostrzegłem. Czy coś przeoczyłem?

  9. Radek says:

    @Negodo: zmień język strony. W prawym górnym rogu masz wybór. Jeśli nadal będziesz miał problem, to daj znać.

  10. Andree says:

    Witam

    Dostałem maila o zweryfikowaniu tożsamości ale nie dostałem telefonu i tak już 2 dzień. Co robić?

  11. Radek says:

    @Andree: w mailu o zweryfikowaniu tożsamości powinieneś mieć link/przycisk „request a call”. Zadzwonią dopiero jak w niego klinkesz i wypełnisz mały formularz który się pojawi. Jeśli przycisku tego nie ma w mailu, to zaloguj się na konta i poszukaj na stronie. Bez zainicjowania z Twojej strony rozmowy telefonicznej sami z siebie nie zadzwonią. Pozdrawiam.

  12. Andree says:

    Witam

    Telefon już dostałem i wszystko jest OK :). Ale teraz przy wyborze waluty karty nie mem PLN (bo w PLN mam rachunek) co zrobić? Czy ewentualnie wziąć kartę w EURO? dodam że będę latał na lotach mieszanych (znaczy 2 bilety będą w PLN a 2 w EURO)

    Pozdrawiam

  13. Kinga says:

    Mam pytanie zanim założe sobie tą kartę. jak to jest z rezygnacją z niej lub ze zmianą waluty (przeprowadzka z UK do PL). Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

  14. Zosia says:

    Proszę o podanie ogólnego sensu paragrafu 2.5, ktory musze zaznaczyc ze zrozumialam, dzieki z gory

  15. Radek says:

    @Zosia: proszę wklej treść paragrafu 2.5, bo od mojej rejestracji mogło się coś zmienić.

  16. Zosia says:

    Nie mam jeszcze takiej mozliwosci, chcialam sie dowiedziec o tresc paragrafu ktory Ty zamiesciles, zeby wczesniej sie zorientowac jaka rzecz bede zaznaczac ze zrozumialam :)

  17. Zosia says:

    I dodatkowo jeszcze jedno pytanie:
    na koncie mam juz wyswietlona opcje „porozmawiaj z agentem”, ale nie dostalam maila z tym linkiem o ktorym jest mowa wyzej „request a call”, no i nie wiem co mam robic, a czas ucieka…

  18. Kuba says:

    Czy adres podawany przy rejestracji konta musi byc ten sam co w dowodzie osobistym? Mieszkam obecnie zagranicą ale dowód mam oczywiście Polski. Z góry dzięki za odpowiedź.

  19. Pawel says:

    Teraz strona Neteller wyglada troche inaczej i nie znalazlem opcji rozszezenia konta. Gdzie moge teraz znalezc taka opcje?

  20. Radosław says:

    Faktycznie wygląda inaczej. Zauważ, że jest wersja PL. Wybierz nasz język i już podejrzewam, że sobie poradzisz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *